Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever

Havana Harbor preferred supplier voor digitale campagnes Unilever

27-07-2020 (10:29) - Bureaus

Per 1 juli heeft Unilever Nederland het Rotterdamse bureau Havana Harbor toegevoegd aan de preferred supplierlist. Na een deelname aan een door Unilever uitgeschreven request for proposal traject sloot de multinational een vijfjarige samenwerkingsovereenkomst af. Dit betekent dat Havana Harbor als preferred supplier alle Unilever merken mag helpen op het vlak van digital services. Hierbinnen vallen creatieve disciplines zoals strategie, concept en productie.
 
Het team verheugt zich op een mooie samenwerking. "Niet alleen met Unilever en haar merken, maar ook andere bureaus die we met ons digitale DNA naadloos aanvullen" zegt Maarten van Scheijndel, creative director bij Havana Harbor.
 
De samenwerking mag dan sinds 1 juli officieel zijn, nieuw is deze zeker niet. Zo leverde Havana Harbor eerder al digitale campagnes af voor onder anderen Conimex, Breyers Delight en Knorr.
 
“Havana Harbor kan een digitale bijdrage leveren aan het in beweging krijgen van diverse doelgroepen”, stelt van Scheijndel. “Dat doen we vooral met gepersonaliseerde campagnes: voor iedereen bestaat een perfecte uiting qua inhoud, vorm en medium. Alleen door continu te challengen op relevantie kunnen we de meest effectieve campagnes verzorgen."
 
Havana Harbor is onderdeel van Candid, dat een combinatie van (moderne) mediabedrijven, creatieve bureaus en data agencies biedt.
 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch