Hearst Netherlands lanceert Hearst Agency

06-09-2018 (13:10) - Bureaus

Hearst Agency wil een nieuwe visie op branded content brengen, in een combinatie van merken, redactioneel en creatieve content. Alle activiteiten op dat vlak van Hearst worden ondergebracht bij Hearst Agency. Anne Marije de Vries Lentsch (voorheen hoofdredacteur Cosmo) gaat Hearst Agency leiden.


De Hearst Agency Methode wil data en content innovaties samenvoegen, en wordt na een pilotperiode in Amerika en Engeland nu ook in Nederland uitgerold. Door de inzet van deze tools wil het agency ‘creative content intelligence’ voor de adverteerder aanbieden. 

 

pool

Hearst Agency zegt bewust gekozen te hebben om als full service unit de commerciële content altijd door content creators van de merken zelf te laten produceren. Hearst Netherlands beschikt over een pool van zo’n 250 in-house content creators. Deze talentvolle makers weten wat hun publiek drijft en hebben de creativiteit in huis om dit te vertalen naar de behoefte van de adverteerder.

 

kanalen toepassen

Anne Marije de Vries Lentsch: “We zijn binnen de domeinen millennials, mannen en luxury actief op allerlei kanalen: van sites tot social, en events. We kunnen adverteerders een scala aan distributiekanalen en doelgroepen bieden en zullen altijd onbevooroordeeld adviseren wat het beste bij de doelstelling past.”


 


 


 


Media

Marketing

Economisch