Hersenstichting kiest voor DEAR Amsterdam

22-08-2017 (13:22) - Bureaus

De Hersenstichting gaat voor de ontwikkeling van haar nieuwe communicatieuitingen een structurele samenwerking aan met het strategisch-creatieve bureau DEAR uit Amsterdam. 


Amber van der Toorn, bij de Hersenstichting verantwoordelijk voor communicatie: “In onze zoektocht naar een communicatiepartner die ons kon helpen met het vergroten van onze naam- en propositiebekendheid én het bereiken van nieuwe donateurs, spraken de strategische en creatieve voorstellen van DEAR ons bijzonder aan. We hebben er dan ook alle vertrouwen in dat we deze ambitieuze doelstellingen samen waar gaan maken. Daarnaast vonden we het heel belangrijk dat er een persoonlijke klik was met de mensen van het bureau.” 


Connecting Concept

De nieuwe communicatiemiddelen zullen in de komende maanden zichtbaar worden. Leidend hierin wordt het ‘Connecting Concept’ dat DEAR voor de Hersenstichting creëerde. Dit concept fungeert als ijkpunt voor alle uitingen binnen de crossmediale campagne. 

 

 

Media

Marketing

Economisch