Het PR Bureau aan de slag voor Whoppah

03-06-2019 (10:52) - Bureaus

De start-up Whoppah haakt Het PR Bureau aan voor de invulling van de marketing- en corporate PR-activiteiten bij de lancering van de app. De keuze is gevallen na het eerdere succes van de lancering van online vermogensbeheerder Pritle, ook onder leiding van Whoppah-oprichter Thomas Bunnik.  
 
Whoppah brengt een overwegend offline markt van hoge kwaliteit interieur online en biedt gebruiksgemak. Van kunst tot de kinderkamer en van antiek tot modern design. Naast een particulier handelsplatform voor tweedehands interieur, is Whoppah er voor zakelijke gebruikers zoals antiekwinkels en internationale kunst- en meubelhandelaren. Woonwinkels kunnen er hun online verkochte retouren en showroommodellen verkopen. Het aanbod op Whoppah bestaat uit tweedehands en bijzondere, handgemaakte artikelen en design-items van merken zoals Charles Eames, Artifort en Philippe Starck en voldoet aan criteria voor kwaliteit en conditie die in-house zijn bepaald. 
 

Duurzaam en slimme innovaties

De app sluit aan bij de noodzaak om te verduurzamen en hergebruik van goederen te stimuleren. Door bijvoorbeeld technologische innovaties zoals patroonherkenning om artikelen in foto’s automatisch te herkennen, video's in de advertenties, een chatbot en deur tot deur verzekerd transport maakt Whoppah het met innovatieve toepassingen mogelijk om eenvoudig tweedehands te shoppen. 
 
Thomas Bunnik, co-founder en CEO van Whoppah: “Na een succesvol PR-traject met Pritle zijn wij zeer verheugd om voor de tweede keer de handen ineen te slaan met Het PR Bureau voor de lancering van onze start-up Whoppah. Mede door innovatieve toepassingen zoals zoeken aan de hand van een foto, het bekijken van video’s van items, een chatbot en deur-tot-deur verzekerd transport hebben we een new generation marktplaats gelanceerd.” 

Media

Marketing

Economisch