Hogeschool Van Hall Larenstein kiest Abovo Media/Maxlead

25-02-2021 (11:40) - Bureaus

Hogeschool Van Hall Larenstein, de futureproof hogeschool van Nederland, heeft na een Europese aanbesteding unaniem Abovo Media/Maxlead gekozen als nieuwe mediapartner. Het mediabureau is voor de komende jaren verantwoordelijk voor de mediastrategie, -inkoop en -planning van alle on- en offline media-activiteiten van de hogeschool.
 
De eerste internationale online wervingscampagne voor de open dagen is inmiddels succesvol uitgezet.??
Gedurende de aanbesteding viel Hogeschool Van Hall Larenstein met name voor de creatieve impact in combinatie met een sterk strategisch fundament van Abovo Media/Maxlead om de naamsbekendheid en zichtbaarheid van de hogeschool te vergroten. Abovo Media/Maxlead had namelijk al door middel van uitgebreide analyses de belangrijkste doelgroepen, landen, verkeersbronnen en devices in kaart gebracht, plus de content en de communicatiekanalen waarmee de (inter)nationale doelgroep het meest effectief en efficiënt bereikt kan worden.

Internationale wervingscampagne
De langdurige samenwerking is officieel van start gegaan met een online campagne voor het werven van (inter)nationale inschrijvingen voor de aankomende (online) open dagen.

Media

Marketing

Economisch