hollandsnieuwe kiest XXS Amsterdam

30-08-2017 (13:00) - Bureaus

hollandsnieuwe, het no-frills merk van Vodafone, heeft gekozen voor XXS Amsterdam. Het bureau ontwikkelt de nieuwe merkcampagne, die in het najaar live zal gaan.


hollandsnieuwe is een dochteronderneming van Vodafone. Het merk startte in 2011 en biedt voordelige combinaties van toestellen en sim only abonnementen en bundels waarbij je zelf bepaalt of je ermee internet, belt of sms’t.


emotionele betekenis

Caroline Will, manager marketing hollandsnieuwe: ‘’De campagnes van hollandsnieuwe hadden de laatste tijd een sterk transactionele laag. De verdedigende rol ten aanzien van prijsvechters is er nog steeds, maar wij vonden het tijd om ook de emotionele betekenis van het merk te communiceren. Wij willen benadrukken waar wij als hollandsnieuwe voor staan en denken in XXS Amsterdam de geschikte partner te hebben gevonden voor het ontwikkelen van de nieuwe campagne.


nuchtere kijk

Piet Hein Smit, oprichter en partner XXS Amsterdam: “We hebben veel ervaring met challengers en merken steeds vaker dat de strijd niet uitsluitend op prijs gewonnen kan worden. We vinden het dan ook fantastisch dat Vodafone ons gevraagd heeft om de nieuwe campagne van hollandsnieuwe te ontwikkelen. Het merkverhaal zal resoneren bij iedereen in Nederland met een nuchtere kijk op telefoons en abonnementen.”


Media

Marketing

Economisch