IN10 sluit zich aan bij Handpicked agencies

17-06-2021 (10:20) - Bureaus

Het Rotterdamse design- & innovatiebureau IN10 sluit zich aan bij het Brabantse Handpicked agencies. Samen vormen zij een groep van acht gespecialiseerde digitale bureaus, met een team van meer dan 230 specialisten. Met de gebundelde krachten versterken zij zowel specialistisch als geïntegreerd hun dienstverlening, om opdrachtgevers te helpen bij het versnellen van hun digitale transformatie.

Handpicked agencies, recent in de Emerce100 uitgeroepen tot beste bureaugroep van Nederland, werkt als een familie van gespecialiseerde digitale bureaus voor klanten als Nespresso, Brabantia, Sligro, Nationale Nederlanden, CZ en Ziggo.
 

Veranderende behoefte

De samenvoeging sluit goed aan bij de veranderende behoefte vanuit opdrachtgevers, aldus Rob Peters, partner Handpicked agencies: "Naarmate merken en organisaties digitaal volwassen worden, bouwen zij in huis ook hoogwaardige digitale teams. Daarmee verschuift de behoefte richting bureaus van full service dienstverlening naar wat wij noemen: full specialism. Een primaire versterking en versnelling vanuit specialisten, maar wel vanuit een slimme geïntegreerde strategie. Met IN10 kunnen we die combinatie nu op het hoogste niveau aanbieden."
 

Executiekracht op technologie en datagedreven marketing

IN10 heeft een omvangrijk trackrecord in het versnellen van digitale innovatie door strategie en design. Het bureau werkt met opdrachtgevers als de Anne Frank Stichting, NPO, Boymans, Gemeente Rotterdam, NOC*NSF, The Greenery, Port of Rotterdam en Laurens Zorg. Samen richten zij zich op het ontwikkelen van rijke digitale klantreizen en het vernieuwen van digitale producten en diensten. Op basis van de missie ‘design for positive change’ besteedt IN10 hierbij veel aandacht aan de impact van digitale transformatie op mens en planeet. Werk van IN10 is bekroond met nationale en internationale awards.
 

Landelijke dekking

De locatie van IN10 aan het Hofplein in Rotterdam wordt per direct ook een uitvalsbasis voor de specialisten van de andere Handpicked agencies. Een aantal van deze bureaus zal zich hier op termijn ook vestigen. Peters: "Hiermee doet Handpicked agencies ook fysiek haar intrede in de Randstad. Met onze andere bestaande locaties in Breda en Eindhoven brengt dit het aantal Handpicked locaties op drie. Deze gaan door de gecombineerde teams en opdrachtgevers op basis van ‘Activity Based Working’ gebruikt worden. De positie van Handpicked agencies als landelijke speler wordt hiermee versterkt, wat eveneens gunstig is voor opdrachtgevers en werknemers."

 


Media

Marketing

Economisch