Incubeta neemt Maze-One over

16-09-2021 (11:34) - Bureaus

De toonaangevende Digital Marketing Group Incubeta heeft platform specialist Maze-One overgenomen. Deze overname biedt Incubeta klanten end-to-end digital commerce-ondersteuning. Maze-One heeft de beschikking over een team van top experts met betrekking tot Amazon en andere belangrijke marktplaatsen zoals bol.com en Zalando. Maze-One biedt momenteel full-service marktplaatsbeheer aan voor klanten, waaronder Marcel's Green Soap, PlayStation, Dopper, Cloetta en Tony Chocolonely.
 
Deze overname creëert een sterke relatie met Amazon, naast Incubeta's bestaande 19-jarige samenwerking met Google. Het voorziet de klanten van Incubeta ook in de mogelijkheid om te profiteren van de diepgaande kennis van Amazon als advertentieplatform, en zorgt ervoor dat Incubeta deze kennis kan incorporeren in het beheer van marktplaatsen.
 

Digitale marketingoplossingen

Incubeta heeft de creatieve krachten van marktleidende specialisten in achttien landen gebundeld om bedrijven digitale marketingoplossingen te bieden om expansie te bevorderen. Maze-One, met meer dan 140 klanten in acht landen, voegt 50 specialisten toe aan het 500+ man sterke Incubeta team. Maze-One, met een hoofdkantoor in Nederland, werd in 2019 opgericht als eerste full-service e-commerce bureau. Het bedrijf werkt zowel voor kopers als aanbieders en ondersteunt naast Amazon, wat 95% van de activiteiten omvat, ook andere lokale en internationale marktplaatsen.
 

Groei

Met een voortdurende focus op groei, heeft Incubeta in maart e-commerce expert Groundswell in het Verenigd Koninkrijk overgenomen. Incubeta heeft al een sterk klantenbestand, waaronder M&S, C&A, L'Oréal en Zalando. Maze-One gaat op in het merk Incubeta en Tim van der Bilt blijft het bedrijf leiden als CEO. Hij rapporteert aan Incubeta's Chief Growth Officer en EMEA CEO, Michael Ossendrijver.

 


Media

Marketing

Economisch