Interieurwinkelketen CASA kiest voor PR-bureau FNKE

13-08-2018 (11:03) - Bureaus

Interieurwinkelketen CASA heeft FNKE geselecteerd als PR-bureau voor de PR-activiteiten in Nederland. CASA vestigt zich met de overname van Xenos winkels voor het eerst op de Nederlandse markt. FNKE is verantwoordelijk voor het versterken van CASA’s positie als inspirerende interieurwinkelketen in Nederland.


Deze nationale uitrol van CASA in Nederland gebeurt in twee fases. De eerste fase wordt in 2018 voltooid. In 2019 volgen de overige winkels in de tweede fase. “Een leuke opdracht, waar we met veel plezier aan werken. De focus ligt voor nu op de openingen, het vinden van de juiste influencers en monitoring. Later dit jaar zoeken we daar de verdieping in met andere campagnes’’, aldus Bram Jeurissen van PR-bureau FNKE. “CASA is een geweldige aanvulling op ons klantenportfolio. We kijken uit naar een mooie samenwerking waarin we CASA op de Nederlandse kaart zetten.’’

 
FNKE viel positief op door het enthousiasme, het snelle schakelen en de kennis van de Nederlandse markt. CASA’s Coordinator Communication & PR Donna Herreria: “We zochten een partner met een groot netwerk die op korte termijn voor impact op de Nederlandse markt kon zorgen. FNKE is een jonge, frisse club en een creatief PR-bureau dat met zijn aanpak zorgt voor de juiste naamsbekendheid op de Nederlandse markt.’’


CASA international

CASA is een internationaal opererende interieurwinkelketen met 500 winkels in acht Europese landen en is eveneens actief op Aruba en in Marokko. CASA biedt betaalbare feelgood-producten in decoratie- en geschenkartikelen, huishoudtextiel, keukenaccessoires en meubelen. De winkelketen neemt in Nederland de 110 Xenos winkels over van Blokker Holding.


Media

Marketing

Economisch