Intracto Group wijzigt naam in iO

10-09-2021 (11:39) - Bureaus

Intracto Group gaat verder onder de nieuwe merknaam iO. Onder deze vlag, die symbool staat voor infinite opportunities, zet de organisatie een volgende stap in hun groeiverhaal. 
 
iO de laatste jaren meer dan 25 sterke bureaus samen, die met gebundelde kracht de communicatie en digitale transformatie van hun klanten naar een hoger niveau tillen. Met meer dan 1.500 digital-first specialisten in strategie, creatie, content, marketing en technologie aan boord, helpt iO zowel nationale als internationale merken als Audi, Brussels Airport, Eneco en Sodexo.
 
Pieter Janssens, CEO iO: “Consumenten - zoals wij allemaal - eisen vandaag een naadloze, geïntegreerde digitale koopervaring, over alle kanalen heen. De full-service, end-to-end dienstverlening van iO helpt onze klanten om op hun beurt hún klanten de beste mogelijke service te bieden.”
 
“Met een versnipperd palet aan uitvoerende partners kom je er vandaag niet meer. Daarom richten we iO in als een complete, meedenkende digitale partner voor de lange termijn. De nieuwe naam is de kers op een taart, die we al enkele jaren zorgvuldig op smaak brengen.”
 

Geleidelijke overgang naar het nieuwe merk

Het komende jaar nemen alle merken, die onder de vlag van iO varen de nieuwe identiteit over. Geen harde switch, maar een geleidelijke overgang van elk merk. 

 


Media

Marketing

Economisch