Introductie HandicapNL door Living the Brand

Introductie HandicapNL door Living the Brand

16-04-2018 (13:04) - Bureaus

Fonds verstandelijk gehandicapten en Revalidatiefonds gaan samen in het nieuwe fonds HandicapNL. Het goede doel is er voor alle mensen met een handicap en hun naasten. Living the brand werd een jaar geleden ingeschakeld voor merkstrategie, positionering, huisstijl en campagne.
 

Vanaf vandaag is het resultaat zichtbaar in een introductiecampagne met  tv, radio, online, DM en print. De positieve campagneboodschap "Iedereen hoort erbij" krijgt een serieuze ondertoon in het merkthema: Iedereen eerlijke kansen.
 

heft in eigen hand

In Nederland hebben ruim 2 miljoen mensen een handicap. Mensen met een handicap zijn vaak eenzaam, krijgen geen gelijke kansen in het arbeidsproces, mantelzorgers zijn zwaar overbelast en toegankelijkheid is ver te zoeken. HandicapNL gaat ervoor strijden dat mensen met een handicap het heft in eigen handen kunnen nemen en eerlijke kansen krijgen. 

 

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch