IVRM Reputatie lanceert nieuw bureauconcept

07-06-2021 (11:20) - Bureaus

IVRM Reputatie lanceert een nieuw bureauconcept en profileert zich als full service reputatiebureau in de Benelux. Aanleiding hiervoor is de toegenomen maatschappelijke druk, waaronder organisaties een sterke behoefte tonen om hun reputatie proactief te versterken en positieve impact te hebben op de samenleving.
 
IVRM ontwikkelt reputatiestrategieën en voert deze uit. Grotendeels in huis maar ook in nauwe samenwerking met partners. Of het nu gaat om de corporate profilering, stakeholdermanagement, branding, gedragsbeïnvloeding of bijvoorbeeld de ontwikkeling van campagnes, reputatie is het leidmotief.
 

Reputatie steeds belangrijker

Vertrouwen en maatschappelijke relevantie zijn meer dan ooit bepalend voor het succes van organisaties. De pandemie heeft deze ontwikkeling versterkt en versneld. Volgens Maarten Halsema, directeur van IVRM Reputatie, wint het begrip reputatie aan betekenis en ziet een groeiend aantal organisaties kansen om hun relevantie te versterken. ‘Het behoud en het versterken van de reputatie van onze opdrachtgevers is uitgangspunt voor al onze activiteiten’, aldus Halsema. ‘Daarbij gaat het altijd om het vertrouwen en de waardering van stakeholders en om de bijdrage die organisaties aan de samenleving leveren.’
 

Reputatiestrategie komt van papier

Als full service reputatiebureau combineert IVRM de ontwikkeling van reputatiestrategieën met creatieve executies over de volle breedte van het media- en middelenaanbod. Hierbij heeft IVRM een antwoord op het veelgehoorde geluid dat reputatiestrategieën niet van het papier komen. IVRM zet daarvoor haar eigen Reputatiemix in die rust op vijf pijlers: prestaties, leiderschap, relevantie, werkomgeving en wendbaarheid. Elk met hun eigen sturingselementen. 
 


Media

Marketing

Economisch