Jan Snel kiest voor LEWIS

09-04-2019 (11:36) - Bureaus

Jan Snel kiest voor LEWIS als PR-bureau. Samen werken ze aan een campagne om de naamsbekendheid te vergroten, met name op het gebied van tijdelijke huisvesting. Modulair bouwen wordt door de markt nog te vaak gezien als tijdelijke oplossing. Deze misvattingen wil Jan Snel graag wegnemen door te informeren en inspireren over de brede toepasbaarheid van flexibel bouwen.


Dat is de reden waarom LEWIS de doelgroep van Jan Snel intensief direct en indirect benadert via de vakpers, om hen bewust te maken van deze innovatieve manier van bouwen die mogelijk is in een relatief korte doorlooptijd. Hierbij staan duurzaamheid en circulariteit hoog in het vaandel. De doelgroep bestaat met name uit vastgoedbeleggers, projectontwikkelaars, gemeentes, woningcorporaties, adviseurs en architecten.


Naast de doorlopende PR-campagne, werkt LEWIS aan het doorvoeren van de visuele identiteit in alle uitingen van Jan Snel. Het opzetten, begeleiden en uitvoeren van videoprojecten maakt hier ook onderdeel van uit.


korte lijnen

'LEWIS heeft een behoorlijk goed CV als het aankomt op bouwen en wonen. We hadden bovendien vrijwel direct een klik en dat is van groot belang voor een familiebedrijf als dat van ons. De lijnen zijn kort en we houden van directe communicatie. We zien LEWIS echt als een verlengstuk van onze communicatieafdeling', zegt Wendy van Duijnhoven, Marketing & Communicatie Manager bij Jan Snel.



Sander van Buuren
, Head of Business and Technology Division bij LEWIS Nederland: 'We hebben inmiddels al een behoorlijke trackrecord opgebouwd in de bouw- en industriële sector. Dat we ook Jan Snel kunnen toevoegen aan ons portfolio, maakt mij erg trots. Het is een innovatieve speler waar wij ons geïntegreerde dienstenpakket perfect op kunnen toepassen.'
 


Media

Marketing

Economisch