Jungle Minds maakt van Dungelmann next generation retailer

04-12-2017 (10:31) - Bureaus

Dungelmann en Jungle Minds zijn een strategisch partnership aangegaan om de keten van schoenwinkels verder te laten groeien. De ambitie: the next generation retailer worden.


In ruim honderd jaar is Dungelmann uitgegroeid tot een gezichtsbepalende retailer met een webshop en achttien schoenwinkels in Midden- en Zuid-Nederland. Er is al veel geïnvesteerd in de mensen, winkels, automatisering en de collectie.


Dungelmann heeft Jungle Minds gevraagd te helpen in de volgende stap van hun ontwikkeling: next generation retailer worden. Dat gaat verder dan een mooie winkel, goed assortiment en vriendelijk personeel; hier komt on- en offline echt samen ten bate van de (potentiële) klant. Dat vraagt om een volledig geïntegreerde bedrijfsvoering, gericht op de totale klantreis. Iedere pijler moet volledig op elkaar afgestemd zijn, ondersteund door digitale middelen en klantdata voor de ultieme beleving.


terug naar de kern

De eerste stap in deze samenwerking: terug naar de kern van het merk en de organisatie. Jungle Minds heeft samen met Dungelmann de kernwaarden aangescherpt en opnieuw geformuleerd. In de komende fase worden deze waarden onderzocht bij verschillende doelgroepen en trouwe klanten. Dit is de basis voor een plan om deze waarden het best uit te drukken - en waar dit nu al gebeurt.  Jungle Minds helpt om de bijbehorende acties te realiseren en implementeren in de gehele omnichannel organisatie. Om zo van Dungelmann een data driven merk te maken gecentreerd rond user value. Oftewel: the next generation retailer, met waarde voor elke klant.

Loes van de Velde, Directeur Dungelmann: “voor ons is digitaal denken en doen onmisbaar in de organisatie. Daarom was het ook een logische keuze om te kiezen voor een digital agency in onze transformatie naar next generation retailer.” 


Media

Marketing

Economisch