JWT Amsterdam aan de slag voor Danone’s Danio

12-03-2018 (11:19) - Bureaus

JWT Amsterdam werkt aan een nieuwe Benelux campagne voor Danone’s Danio. Het gaat om een geïntegreerde marketing campagne om de groei van Danio een extra boost te geven.

 
 
Danio heeft in de Benelux een succesvol 2017 achter de rug, maar het marketingteam van Danio heeft voor 2018 wederom een ambitieus groeiplan. Daarom schreef ze een pitch uit om een bureau te selecteren dat die ambities helpt te verwezenlijken. Het account zat bij These Days Antwerpen.
 
De pitch, waar twee andere bureaus aan mee deden, werd gewonnen door J. Walter Thompson Amsterdam.  Het creatieve team dat op Danio werkt is hetzelfde team dat verantwoordelijk was voor de PLUS kerst campagne, een populaire campagne van het afgelopen jaar in Nederland.
 
“Local Jewels, zoals Danio door Danone genoemd wordt, zijn geweldig om voor te werken. Dicht op de markt, dicht op het resultaat. En toetjes zijn sowieso heerlijk om voor te werken.”

Media

Marketing

Economisch