KAYAK hoeft niet lang te zoeken en komt bij LEWIS uit

09-03-2017 (12:14) - Bureaus

LEWIS heeft er een nieuwe klant bij. Het bureau mag de communicatiestrategie van KAYAK in Nederland uitrollen. Het bedrijf, dat een zoekmachine heeft ontwikkeld voor het plannen van reizen, wil de Nederlandse reiziger bereiken en ziet in LEWIS de perfecte partner om dat doel te bereiken.  
 
KAYAK, een dochteronderneming van The Priceline Group, verwerkt per jaar 1,5 miljard reisgerelateerde aanvragen, heeft meer dan 40 internationale websites en is beschikbaar in 20 talen. KAYAK is een onafhankelijke dochteronderneming van The Priceline Group. Een flinke klant dus voor LEWIS. ‘We zijn blij dat wij met KAYAK een mooi internationaal en innovatief merk aan ons portfolio kunnen toevoegen. Het bedrijf heeft een sterke achtergrond in tech en dat voelt voor ons heel comfortabel’, klinkt het dan ook trots uit de mond van Vera Kops, General Manager van LEWIS Nederland.

Media

Marketing

Economisch