KETEL 1 kiest voor Das Buro

KETEL 1 kiest voor Das Buro

04-08-2020 (14:37) - Bureaus

KETEL 1 kiest voor Das Buro als lead agency. Het Rotterdamse bureau wordt verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van de merkstrategie en het realiseren van creatieve online en offline campagnes van het jenevermerk. Hiervoor wordt onder andere samengewerkt met communicatiebureau Coopr.
 
De eerste campagne wordt deze zomer uitgerold. Een belangrijk onderdeel van de nieuwe marketingstrategie is het introduceren van de nieuwe mixdrank KETEL 1 Samen met een nieuwe visuele identiteit en merk- en productcampagnes wordt hiermee de komende jaren een jongere doelgroep, millenials vanaf 25 jaar, aangesproken.

Mady Hogenboom, Brand Manager KETEL 1 over de keuze voor Das Buro: ‘Ons merk staat voor de uitdaging om haar relevantie te verhogen onder een jongere doelgroep vanaf 25 jaar zonder de rijke geschiedenis te vergeten. Met onze nieuwe merkstrategie ‘1 for all’ laten we zien dat jenever tijdloos is en elke generatie kan aanspreken. We zijn ervan overtuigd dat Das Buro door hun ‘Less Talk, More Rock’ DNA in combinatie met sterke strategische input, design en creativiteit, hét bureau is om het merk de komende jaren naar de volgende fase te brengen.’

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch