Koninklijke Bibliotheek kiest voor MassMovement

28-02-2019 (16:20) - Bureaus

De Koninklijke Bibliotheek gaat een langdurige samenwerking aan met MassMovement. Als strategische partners zullen ze de komende jaren werken aan één gezamenlijk doel: de ‘online Bibliotheek’ neerzetten als één sterk merk.


De Koninklijke Bibliotheek wil vanuit de kracht van het geschreven woord bijdragen aan een slimmer, vaardiger en creatiever Nederland. Ook via de digitale weg, met onder meer e-books en luisterboeken. MassMovement helpt daarbij om de 'online Bibliotheek' de komende jaren sterker neer te zetten. 


agile

Aadjan de Groot, eigenaar van MassMovement: 'Wij hebben goede ervaringen met een agile aanpak. Op deze manier hebben wij al verschillende merken geholpen met hun positionering en digitale groei. Wij kijken er erg naar uit om dit ook voor een mooi merk van de Koninklijke Bibliotheek te doen.'


De Koninklijke Bibliotheek heeft het volste vertrouwen in de samenwerking met MassMovement: 'Deze enthousiaste en ervaren club creatieven heeft ons verrast met een doordacht strategisch plan dat direct toepasbaar is. Met dit plan laat MassMovement zien verstand van zaken te hebben. We kunnen er de komende jaren mee vooruit.' 
 


Media

Marketing

Economisch