Kumpany lanceert contentmarketingbureau BetterMatter

04-10-2018 (09:51) - Bureaus

Deze week heeft contentmarketingspecialist BetterMatter haar deuren geopend. Het nieuwe bureau is een 100% zusje van activatiebureau Kumpany dat al bijna 20 jaar is gespecialiseerd in on- en offline merkactivatie. BetterMatter richt zich op de volle breedte van contentmarketing en heeft contentstrategie, -creatie en –productie onder één dak.


Jan Paul de Wildt, directeur-eigenaar van Kumpany en BetterMatter: ‘Merkactivatie wordt steeds belangrijker nu organisaties aandacht voor hun merk nauwelijks meer kunnen kopen, maar moeten verdienen. De vraag naar concepten op het gebied van contentmarketing blijft groeien. Om tempo en effectiviteit van content hoog te houden, willen we de productie van al onze ideeën in eigen hand houden. Tegelijkertijd moet het profiel van Kumpany als activatiebureau scherp en onderscheidend blijven. De lancering van dit in contentmarketing gespecialiseerde zusterbedrijf is voor ons dan ook een logische stap.’

 

ingespeeld

BetterMatter draait al warm sinds eind 2017 en verzorgde onder andere alle campagnes voor Kumpany waarin content een rol speelde. Van Rabobank, TOTO, Greenwheels en NS tot de deze week gelanceerde Ziggo-campagne met Jari Litmanen rond het Ajax-sponsorschap. BetterMatter wordt geleid door Diederik van Gelder (strategie/account, afkomstig van MediaMonks), Mark Beuving (creatie) en Luc de Kock (operations) en telt bij de start acht medewerkers op creatie, productie, DoP, edit en postproduction.


 


 


Media

Marketing

Economisch