Laatste kans: 75% van de tickets Social Media Week Holland verkocht

Laatste kans: 75% van de tickets Social Media Week Holland verkocht

08-11-2018 (09:37) - Bureaus

Van 14 tot en met 16 november vindt Social Media Week Holland vindt plaats in het COMM, museum voor communicatie in Den Haag. ?Met vier zalen, meer dan vijftig sessies en ruim honderd sprekers biedt dit evenement drie dagen vol inspiratie over social media en innovatie. Er zijn nog een beperkt aantal tickets beschikbaar.
 

Elke dag heeft een eigen thema. De woensdag staat in het teken van Social & Innovation in Government, met als hoogtepunt de sessie van Kristin Gutekunst, Lead Interactive Producer bij de Verenigde Naties (VN). Zij vertelt ons over hoe de VN met 360°-videoproducties op een immersive manier het publiek betrekt.
 

De donderdag staat in het teken van Social & Innovation in Business, waarbij Guido Berben, partnermanager bij Tikkie, alles vertelt over deze succesvolle scale-up van ABN AMRO en een echte primeur zal prijsgeven!
En de vrijdag staat in het teken van Social & Innovation in Society. Met als absoluut hoogtepunt de sessie van Joe Federer, Head of Brand Strategy bij Reddit, over 'Meme-ology 101: The New Digital Language'.
 

Ook toonaangevende bedrijven, merken en organisaties als Randstad, BMW i, Lidl, Politie Nederland, Gemeente Den Haag, KPN, Amref Flying Doctors, Tikkie, Growth Tribe, RIFF en Bouwend Nederland geven inspirerende presentaties, praktische workshops of nemen deel aan interessante paneldiscussies.
 
Bestel je tickets hier.

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch