LAMA LAMA ontwikkelt nieuwe merkidentiteit MODYN

LAMA LAMA ontwikkelt nieuwe merkidentiteit MODYN

08-04-2021 (14:28) - Bureaus

Industrial design agency Vanderveer Designers heet sinds dit jaar MODYN, en Lama Lama is verantwoordelijk voor de positionering en het tot leven brengen van het merk MODYN.

Jort Boot, creatief directeur van Lama Lama: "De nieuwe naam is een woordspeling op mobiliteit en dynamiek. Het werd het middelpunt van de nieuwe identiteit. Met een duidelijke focus op de mobiliteitssector is het MODYN's missie om 'design te maken dat mensen en bedrijven vooruitbrengt'. Wij creëerden daarom een dynamisch logo dat altijd in beweging is. De manier waarop het beweegt en van vorm verandert, trekt je onmiddellijk naar binnen en maakt de essentie van dit merk. We hebben hierbij gekozen voor een opvallend, fris en uniek kleurenpalet met een sterke typografie die aansluit bij de nieuwe merk overtuigingen."
 

 


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch