Lekker doen wat je wil: BiFi kiest voor Stroom

01-10-2018 (10:10) - Bureaus

Producent van vleessnacks LSI schakelt Stroom in voor de mediastrategie en –inkoop. van BiFi. In de nieuwe campagne juist benadrukken dat er niets mis is met gewoon jezelf zijn. De nieuwe pay-off van BiFi is dan ook: ‘Doe lekker wat je wil’. Stroom heeft hiervoor de mediastrategie ontwikkeld om de campagne in zowel Nederland als België te introduceren.
 
 
Stroom heeft voor de campagne mediastrategie ontwikkeld om de campagne in zowel Nederland als België te introduceren. Onderdeel van de mediamix zijn TV, Out-of-Home, social media en een branded content partnership met Kakhiel.
 

comeback realiseren

De keuze viel op Stroom vanwege het hoge serviceniveau, de can-do mentaliteit en het feit dat Stroom zich opstelt als business partner om de doelstellingen van LSI te realiseren. Natalia Tofan, Brand Manager BiFi BNL: ‘Dit zijn spannende tijden voor BiFi. Om een comeback van BiFi te realiseren is ons partnership met Stroom geweldig. Stroom heeft een professioneel team dat in staat is om strategisch en creatief mee te denken om de beste realisatie te garanderen. Dit is een prachtig begin van een hopelijk lange termijn samenwerking.’
 

Yessica Zwetsloot, Directeur Stroom: ‘Met BiFi hebben we weer een prachtig merk om voor te werken. Onze kennis om marketingdoelstellingen te helpen realiseren én het serviceniveau van Stroom sluit aan bij de professionaliteit van LSI. We kijken uit naar een langdurige samenwerking.’
 

Media

Marketing

Economisch