Lemon Scented Tea breidt uit en wint vijf accounts

18-02-2020 (17:32) - Bureaus

Het gaat goed met Lemon Scented Tea. In de afgelopen drie maanden heeft het creatieve bureau vijf accounts gewonnen: Weihenstephaner Nederland (Bier&Co), Forbo Flooring, Hilton Hotels, Visit Oost (provincie Overijssel) en outdoor merk Stanley.
 
Het bureau is ook flink uitgebreid. Zo is Chantal van Binsbergen aangetrokken als Strategy Director en is Nick van Kuijk binnengehaald om de account-afdeling te versterken. Copywriter Klaas Verhoeven komt vanaf maart het team versterken. En tot slot hebben Jan Bosch en Tim ten Dam de stap naar de creatieve directie van Lemon Scented Tea gemaakt.
 
Gijsbregt Vijn, oprichter en managing director over het succes: ‘We zien een verschuiving in de vraag van onze bestaande klanten en nieuwe klanten. Van alleen een consistent verhaal en merkcampagne, naar de creatieve invulling voor de gehele merkbeleving. Dat doen we met constant vernieuwende substories die bijdragen aan merk en business. Met een team dat perfect aansluit bij nieuwe ambities en interessante tijden.’

Media

Marketing

Economisch