LEWIS breidt dienstverlening uit

16-09-2019 (16:05) - Bureaus

Internationaal communicatiebureau LEWIS biedt vanaf nu account-based marketingdiensten vanuit acht kantoren wereldwijd, waaronder Eindhoven. De inhouse expertteams bieden strategisch advies en voeren analyses en campagnes uit zodat merken hun klanten en prospects nog beter kunnen bereiken met relevante content.  
 
Account-based marketing ondersteunt B2B-marketeers bij het identificeren en targetten van accounts die zij het belangrijkst vinden: van klanten en partners tot prospects. Daarnaast maakt account-based marketing gepersonaliseerde campagnes mogelijk die waardevolle content bieden aan de doelgroep. ABM-programma’s zorgen ervoor dat de boodschap en inhoud aansluiten bij de interesses, behoeften en uitdagingen van elke account en de belangrijkste stakeholders. 

Yvonne van Bokhoven, EVP Europe bij LEWIS: “Klanten en besluitvormers worden steeds veeleisender. Merken moeten beter anticiperen op de behoeften en wensen van de klant om succesvol te zijn. Om het benodigde niveau van personalisatie te behalen, zijn merken genoodzaakt om creatiever te zijn en meer inzichten, content en kanalen tot hun beschikking te hebben. Door ons nieuwe ABM-aanbod kunnen wij klanten helpen sales en marketing dichter bij elkaar te brengen om zo de gezamenlijke groeidoelstellingen te bereiken.”
 
 

Media

Marketing

Economisch