Likefriends ontwikkelt internationale campagne ASICS

06-06-2019 (14:32) - Bureaus

ASICS lanceert het vervolg op de wereldwijde AW19 Sport Style campagne 'The Comfort of Confidence'. Het Amsterdamse Likefriends ontwikkelde de internationale campagne, waarmee de ASICS GEL-QUANTUM Collection wordt gepromoot.


Centraal in de campagne staat de nieuwe GEL-Quantum 360 versie 5. 'Met de Comfort of Confidence campagne onderstreept ASICS het zelfvertrouwen om je eigen pad te volgen en je ambities dagelijks na te streven. Het vervolg van deze campagne erkent dat identiteit voor deze doelgroep contextueel is.Wat de situatie ook is, welk gezicht je kiest om jezelf te laten zien, als je comfortabel genoeg bent om meer dan één versie van jezelf te zien … dan ligt de wereld voor je open', aldus Stef de Jong, oprichter van Likefriends.


'In juni, juli en augustus brengen we verschillende versies van de GEL-Quantum 360 5 uit. Elke release wordt ondersteund met campagneuitingen rond specifieke scenes in het leven van onze doelgroep. Die uiteindelijk allemaal samenkomen in een volledige storyline in augustus. Likefriends heeft de aantrekkingskracht van onze Quantum collectie op een geweldige manier tot leven gebracht', aldus Krzysztof Rodziewicz, Category Manager Lifestyle bij ASICS EMEA.


credits

Klant: ASICS, Katelyn Nugent, Andrew Frates, Krzysztof Rodziewicz, Marnix Tanis, Billy Fischer, Robin Karakash

Bureau: Likefriends Amsterdam

Strategie & Creatie: Stef de Jong, Mitch Roedoe, Michael James Philips, Scott Kooken

Art Direction: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken

Design: Aemilius Teunissen, Michael James Philips, Scott Kooken, Matt Krygowski, Laura Hersee, Kate Prior

Account: Dorien Hoorens

Productie: Czar (Director: Michael Middelkoop)

Fotografie: Nick van Tiem

Styling: Isis Vaandrager

Hair/make-up:Victoria de Ranitz 


Media

Marketing

Economisch