Line up digital design event Forward/ bekend

17-10-2018 (09:14) - Bureaus

Het programma van Forward/, het nieuwe digital design event dat plaatsvindt tijdens de Dutch Design Week, is bekend. Naast een expositie met interactieve installaties in het Klokgebouw is er op vrijdag 26 oktober een podium voor Dutch Digital Design. Aan het programma doen talloze vooraanstaande digitale bureaus, merken en designers mee. 


Tijdens 'Forward/ Talks: Dutch Digital Design' staat onder de vlag van Adobe Clever°Franke op het podium met een platform dat de toekomst van vastgoed in Dubai visualiseert en gaat Studio Kraftwerk in op het design van een nieuwe job community. Freshheads biedt inspiratie op het gebied van digitale services die impact hebben. Bureau Vruchtvlees neemt ons mee in hun design voor de Dutch Design Week en Greenberry gaat in op design for Healtcare. Random Studio zal ‘connected spaces’ belichten en VodafoneZiggo presenteert over het design van customer experience en hoe zij daar als organisatie mee omgaan. Moderator Bert Hagendoorn van Dutch Digital Design leidt de middag. 

 

interactief

De hele week toont de expositie interactieve ervaringen. Met Adobe XD kunnen bezoekers interactieve ervaringen ontwerpen, MediaMonks toont de The Loading Time Machine en Random Studio staat er met SUN, een bal die een zonsop- en ondergang genereert. Clever°Franke showt het datavisualisatie experiment Weather Chart en Felix Ros laat Scribble zien, een haptische interface voor zelfrijdende auto's.  


De presentaties op het podium van ‘Forward/ Talks: Dutch Digital Design’ vinden vrijdag 26 oktober van 14.00 tot 16.00 uur plaats in Het Klokgebouw. De expositie is gedurende de hele week te beleven. Het nieuwe programma werd opgezet door de Dutch Design Week, met hulp van Bert Hagendoorn in samenwerking met Dutch Digital Design en Dutch Digital Agencies.
 


Media

Marketing

Economisch