Lodewijk van der Peet in creatieve directie Brandbase

30-06-2020 (10:07) - Bureaus

Per 1 juli vormt Lodewijk van der Peet samen met Jesse Post de creatieve directie bij BrandBase. BrandBase is een internationaal opererend bureau met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong en legt zich toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns.
 
Afgelopen jaar zijn een aantal campagnes geïmplementeerd in 21 landen waaronder Rusland, China, Chili en Ivoorkust. Deze campagnes zijn aantoonbaar effectiever dan het aanbieden van langlopende programma’s die loyaliteit stimuleren. De missie van BrandBase is om ‘the comeback company’ te zijn voor global brands.
 
BrandBase werkt voor onder andere ABN AMRO, Shell, Nationale Postcode Loterij en Cordaid.
Paul Alberts, CEO van BrandBase: “Lodewijk neemt een bak ervaring mee en heeft in zijn lange carrière vele functies gehad, van creatief directeur tot managing director, waarbij retail als een rode draad door zijn carrière liep. Zijn niet aflatende energie en zijn senioriteit gaan onze klanten helpen bij de realisatie van hun ambitieuze plannen.”
 
Lodewijk van der Peet: “Ik ervaar het als een cadeau dat ik weer iets nieuws mag doen. Ik voel me een beetje Pipi Langkous; ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan. Gelukkig merk ik nu al dat mijn kennis en ervaring goed van pas komen.”
 

Over BrandBase

BrandBase is een internationaal opererend bureau met vestigingen in Amsterdam, Londen en Hong Kong en legt zich toe op het realiseren van herhaalaankopen door middel van premium promotional campaigns.
 

Media

Marketing

Economisch