Louwman Group kiest Yonego voor lancering nieuwe dienst Freddi

27-01-2022 (11:20) - Bureaus

De divisie ID&D (innovation, Digital & Data) van de Louwman Group, de kraamkamer van nieuwe diensten en producten van Louwman, lanceert dit voorjaar haar nieuwe dienst Freddi. Yonego is geselecteerd als bureau voor de lancering van Freddi. Dat betekent dat het online marketingbureau uit Breda zich als strategisch partner met alle online kanalen van Freddi bezig houdt.
 
De wetgeving over de vaste reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer is per 1 januari 2022 veranderd. Willen werkgevers hun werknemers een belastingvrije vergoeding voor woon-werkverkeer geven en misschien ook wel een onbelaste thuiswerkvergoeding, dan moeten zij nieuwe afspraken maken met hun werknemers. Om zowel bedrijven als hun werknemers maximaal te ontzorgen heeft de Louwman Group samen met Reisbalans Freddi ontwikkeld. Freddi stelt de werknemers in staat om op een eenvoudige manier woon-werkverkeer, zakelijke kilometers en thuiswerkvergoeding te registreren. Voor werkgevers is het gedoe met het handmatig verwerken van kilometer declaraties in een keer verleden tijd en voldoen zij gelijk aan de nieuwe regelgeving.
 

Oplossing voor bedrijven en werknemers

Met Yonego als partner wil Louwman Freddi positioneren als de oplossing voor zowel werknemers als de bedrijven waar zij werken. Dit door de campagne tegelijkertijd op beide doelgroepen te focussen. Maarten Appelo, Manager Freddi bij Louwman Group en eindverantwoordelijk voor Freddi, geeft aan dat de keuze voor Yonego is ingegeven door de strategische en integrale aanpak van online marketing door Yonego. Daarnaast vinden Yonego en Louwman Group zich in de samenwerking; de specialisten van Yonego en marketeers en productontwikkelaars van Louwman werken samen als éé team.

Media

Marketing

Economisch