Loyals start bureaugroep en wil met 12 overnames groeien

20-01-2022 (10:26) - Bureaus

Loyals breidt verder uit en wordt een multidisciplinaire bureaugroep voor het middenbedrijf. De groep start vanaf 1 januari officieel onder de naam Loyals Group en helpt bedrijven met een omzet tussen de 20 en 250 miljoen met digitale transformatie en merkenbouw. Loyals Group komt voort uit het huidige Loyals, dat onder de groep gaat vallen. Daarnaast heeft Loyals Group onlangs het videocontentbureau PPCRN en het e-commerce specialist Stimmt ingelijfd. Binnenkort maken Youri Lieberton en Jerry Remmers, die de groep gaan leiden, meer overnames bekend.
 
Jerry Remmers, partner van Loyals: "We zien dat onze diensten in de afgelopen twintig jaar onmisbaar zijn geworden en dat de markt recent sterk consolideert. Daarbij constateren we dat ook het middenbedrijf opzoek is naar één bureau dat hen helpt op meerdere disciplines. Klanten willen een aanspreekpunt voor strategie en executie. Door ons op te stellen als een sterke club met in-house specialisten kunnen we hen hierin tegemoet komen, ook omdat wij als groep de eerste zijn met honderd procent focus op het middenbedrijf."
 

Actieve buy en build strategie

Loyals Group gaat zich sterk profileren op de verticals digitale innovatie, content, marketing en merk. Binnen deze verticals gaat de groep uitbreiden door specialistische bedrijven in te lijven. Met een actieve buy en build strategie wil Loyals Group specialistische organisaties overnemen om door te groeien als marktleider in het midden segment.

Media

Marketing

Economisch