Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) kiest voor MediaMonks

Luchtverkeersleiding Nederland (LVNL) kiest voor MediaMonks

18-06-2021 (12:37) - Bureaus

Na een aanbesteding heeft LVNL gekozen voor de samenwerking met creatief bureau MediaMonks voor hun arbeidsmarktcommunicatie.
 
De semi-overheidsorganisatie zal binnen MediaMonks samenwerken met de Persuasive Creativity tak. Dit team, dat eerder dit jaar met de komst van The Odd Shop werd ingericht, combineert gedragswetenschap met onderscheidende creativiteit. Deze combinatie vormt de basis van meer effectieve communicatie. Het team gaat in samenwerking met LVNL campagnes ontwikkelen op het gebied van employer branding en werving.
 
Wendy Nordemann, adviseur arbeidsmarktcommunicatie LVNL: “Met MediaMonks gaan we een nieuwe samenwerking aan. Ook in een tijd dat de luchtvaartsector het enorm moeilijk heeft, zijn we continu op zoek naar potentiële luchtverkeersleiders. Een frisse blik op dat wat goed werkt en we zullen verbeteren en vernieuwen wat mogelijk is. Ook met beperkte middelen zullen we een creatieve weg vinden om de jongeren te blijven bereiken en enthousiasmeren voor het vak. Komende periode doen we dat graag samen met het team van MediaMonks.”
 
Naast de campagnes zal MediaMonks ook als kennispartner fungeren voor LVNL. Hier wordt invulling aan gegeven door middel van periodieke kennissessies op het gebied van Persuasive Creativity en trends en ontwikkelingen binnen bestaande en opkomende communicatiekanalen. Deze sessies worden mede mogelijk gemaakt door het Persuasive Creativity team en het Social Innovation Lab binnen MediaMonks.
 
Robert van der Lans, Creative Director Persuasive Creativity van MediaMonks, voegt toe: “We zijn er bijzonder trots op om de arbeidsmarktcommunicatie voor en met LVNL verder te verbeteren. Een unieke organisatie op zoek naar talenten met een zeer specifieke ‘skill set’. Het realiseren van een hoog niveau van de instroom is daarom van groot belang voor het vinden van de juiste kandidaten. We hebben de afgelopen jaren gezien hoe de integratie van gedragswetenschap in onze strategie en concepten bijdraagt aan het succes van de campagnes, ook op het gebied van werving.”  

RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch