Luxaflex verlengt en intensiveert samenwerking met LEWIS

05-01-2017 (10:56) - Bureaus

Luxaflex, onderdeel van Hunter Douglas, verlengt en intensiveert de samenwerking met internationaal communicatiebureau LEWIS om meer zichtbaarheid voor het merk te genereren. LEWIS zal vanaf januari de activiteiten voor Luxaflex opschalen om zo nog nauwer betrokken te zijn bij de algehele merkstrategie van het raamdecoratiemerk.


De twee werken al zeven jaar samen, maar na een competitieve pitch voor een geïntegreerde PR- en contentcampagne, bleek de match met LEWIS nog steeds de beste.


Het is de ambitie van Luxaflex om de zichtbaarheid van het merk te vergroten, maar ook om meer beleving te creëren. “Dat vraagt om een andere rol van een bureau”, zegt Jaap-Jene Langevoord, Marketing Manager bij Luxaflex Nederland. “We willen verder kijken dan traditionele PR en het verhaal van Luxaflex via verschillende kanalen doorvertalen naar de klant. Het is daarom belangrijk dat we samenwerken met een bureau dat onze ambitie begrijpt, maar ook het creatieve vermogen heeft om deze ambitie concreet vorm te geven.”

 


Media

Marketing

Economisch