Mad. Avenue aan de slag voor Rakuten Kobo

04-05-2021 (11:43) - Bureaus

Rakuten Kobo heeft Mad. Avenue gekozen als social bureau voor de Nederlandse markt. Na een pitchtraject bleek Mad. Avenue de juiste match te zijn qua strategie en creativiteit om de Nederlandse markleider op het gebied van digitaal lezen verder te versterken.
 
"Rakuten Kobo wil alle (digitale-) boekenliefhebbers de beste én meest relevante leeservaring bieden. Dit doen ze door alle boekenliefhebbers in Nederland te inspireren, entertainen, verrassen en ze te verbinden door middel van de beste verhalen, waar en wanneer ze maar willen. Dit alles vanuit het geloof dat ieders identiteit wordt gevormd door verhalen en dat woorden de wereld om ons heen kunnen verrijken en veranderen. Mensen samenbrengen, in een wereld die steeds individualistischer wordt, is een uitdaging die wij met Mad. Avenue graag aangaan," aldus Daniel Kok, Partner Mad. Avenue.
 

Over Rakuten Kobo

Rakuten Kobo Inc., gevestigd in Toronto en onderdeel van de Japanse Rakuten Group Inc., is wereldwijd de grootste digitale boekenverkoper. Het bedrijf is opgericht door en voor boekenliefhebbers en maakt het voor 38 miljoen gebruikers over de hele wereld mogelijk om op elk moment van de dag, en op een apparaat naar keuze, te kunnen lezen. Ook focust Rakuten Kobo zich op het ontwikkelen van de meest gebruiksvriendelijke Kobo eReaders en lees-apps. Kobo ontwikkelt en publiceert daarnaast eigen exclusieve content, onder de naam Kobo Originals, en biedt onafhankelijke auteurs en uitgevers een uitgeefplatform met Kobo Writing Life.
Het eerste werk van Mad. Avenue voor Rakuten Kobo zal juni live gaan.
 

Media

Marketing

Economisch