Marc Leurs verruilt TBWA\Neboko voor XSAGA

21-01-2020 (11:31) - Bureaus

Marc Leurs, twaalf jaar lang head of strategy bij TBWA\NEBOKO, versterkt het team bij XSAGA, bureau voor experiential communication.  Patrick Roubroeks, Founding Director XSAGA over zijn komst: “Met de groeiende behoefte van onze opdrachtgevers aan live contact met doelgroepen, groeit ook de behoefte aan meer merkstrategie in de aanpak. Met Marc halen we een van de beste brede strategen uit het vak in huis.” Leurs treedt als Strategy & Content Director toe tot het management.
 
Leurs over zijn stap: “Na prachtige jaren vol succesvolle massacommunicatie bij het beste reclamebureau van Nederland, was ik toe aan iets meer betekenisvolle impact op kleinere doelgroepen. Ook wilde ik weer wat nieuws leren. XSAGA is in Nederland toonaangevend in experiential communications. Een groeiend segment van de communicatie taart. XSAGA is mijn kers op die taart. Het bureau is altijd sterk in creatief gedomineerde concepten. Ik ga er meer merkstrategie aan toevoegen én kan mezelf verder ontwikkelen.”
 
 

Media

Marketing

Economisch