Mediabureau ZIGT neemt MediaScience over

09-01-2020 (09:00) - Bureaus

ZIGT, dat in 2019 is uitgeroepen tot mediabureau van het jaar, versnelt de autonome door digitaal campagnebureau MediaScience over te nemen en te integreren in Hoofddorp. Voor zowel klanten van ZIGT als van MediaScience betekent dit een versteviging van de dienstverlening en is er een sterkere propositie richting de markt.
 
“Het gaat heel goed met ZIGT en we hebben een topjaar achter de rug. Door meer goede mensen aan ons te verbinden krijgen we samen nog meer voor elkaar. We hebben er vertrouwen in dat we tezamen met de professionals van MediaScience nog beter aan alle klantvragen kunnen voldoen.” aldus Rogier Bruggeman, directeur van ZIGT.
 
Joost Istha, oprichter van ZIGT vult aan; “Het beste mediabureau zijn is supercool en dat blijven we graag. Met de overname van MediaScience versnellen we ook onze groei op het gebied van onder meer digitale marketing en data. We hebben de ambitie om ook daar de beste in te zijn. Wat we altijd al waren verandert niet: succesvol voor klanten, flexibel, transparant en het nationale alternatief in de Benelux.”
 
ZIGT neemt alle aandelen van MediaScience over. De medewerkers van MediaScience verhuizen eind deze maand naar het kantoor in Hoofddorp en worden onderdeel van de bestaande ZIGT organisatie. René Zeedijk, mede-oprichter en directeur van MediaScience zal binnen ZIGT de rol van Directeur Business Development gaan vervullen en wordt onderdeel van het managementteam. “In onze consoliderende markt was het belangrijk voor MediaScience om aansluiting te vinden bij een sterke grotere organisatie. Dat dit ZIGT is geworden daar kan ik alleen maar heel blij mee zijn.”, aldus René.
 
Rogier Bruggeman houdt als Algemeen Directeur de algehele dagelijkse leiding over ZIGT.
 

Media

Marketing

Economisch