Mediaxplain* aan de slag voor CheapTickets
02-10-2018 (11:20) - Bureaus
Travix, wereldwijd een van de grootste reisorganisaties op het gebied van online verkoop van vliegtickets, heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld als mediapartner voor hun Benelux portfolio, inclusief marktleider CheapTickets.
Naast een strategische rol bij het bepalen van de geïntegreerde middelenmix in de Benelux, is het marketing- en mediabureau verantwoordelijk voor de planning en buying van de offline media.
Thomas Wolters, Commercial Director Benelux bij Travix: "De keuze van CheapTickets viel op Mediaxplain* door de brede mediakennis gecombineerd met een hands-on organisatie en een zeer grondige data-gedreven aanpak."
Sander Bots, Strategy & Intelligence Director bij Mediaxplain*: "De branding versus performance discussie is er één van alledag, bij alle e-commerce organisaties. Door de complementaire kennis én ervaring van zowel Travix als Mediaxplain* ben ik ervan overtuigd dat CheapTickets in zowel Nederland als België er over enige tijd, op zowel merk als sales KPI’s, er nog sterker voor staat dan nu".