Mediaxplain* aan de slag voor CheapTickets

Mediaxplain* aan de slag voor CheapTickets

02-10-2018 (11:20) - Bureaus

Travix, wereldwijd een van de grootste reisorganisaties op het gebied van online verkoop van vliegtickets, heeft Mediaxplain* verantwoordelijk gesteld als mediapartner voor hun Benelux portfolio, inclusief marktleider CheapTickets.


Naast een strategische rol bij het bepalen van de geïntegreerde middelenmix in de Benelux, is het marketing- en mediabureau verantwoordelijk voor de planning en buying van de offline media.


Thomas Wolters, Commercial Director Benelux bij Travix: "De keuze van CheapTickets viel op Mediaxplain* door de brede mediakennis gecombineerd met een hands-on organisatie en een zeer grondige data-gedreven aanpak." 


Sander Bots
, Strategy & Intelligence Director bij Mediaxplain*: "De branding versus performance discussie is er één van alledag, bij alle e-commerce organisaties. Door de complementaire kennis én ervaring van zowel Travix als Mediaxplain* ben ik ervan overtuigd dat CheapTickets in zowel Nederland als België er over enige tijd, op zowel merk als sales KPI’s, er nog sterker voor staat dan nu".


RSS feed van de Media pagina

Media

RSS feed van de Marketing pagina

Marketing

RSS feed van de Economisch pagina

Economisch