Megawatt achter rebranding overkoepelende organisatie kinderopvang

27-03-2020 (10:35) - Bureaus

Korein, Skar en Kwink bieden een breed spectrum aan kinderdagopvang. Ze hebben gezamenlijk 180 locaties in Nederland en behoren tot de overkoepelende organisatie Wij zijn JONG. Megawatt Advertising verzorgde het rebranding traject van Wij zijn JONG en mocht zich dankzij deze succesvolle samenwerking ook vastbijten in de herpositionering en rebranding van Korein, Skar en Kwink.
 
Megawatt voerde een onderzoek uit onder ouders/verzorgers en medewerkers. Daaruit bleek dat warmte, goede zorg en veiligheid de kernwaarden waren van de drie merken. Nu zijn dit mooie waarden, maar deze gelden hopelijk voor alle kinderdagverblijven. Wat maakt deze drie merken uniek en waar maken ze écht het verschil?
 
Het antwoord ligt in persoonlijke groei en creativiteit. Bij Korein, Skar en Kwink mogen de kinderen letterlijk en figuurlijk buiten de lijntjes kleuren. Dat levert niet alleen de mooiste tekeningen op, maar geeft kinderen ook de ruimte zich verder en breder te ontwikkelen. Megawatt Advertising ontwikkelde op basis van dit unieke gegeven een ijzersterke positionering en visuele identiteit; ‘Je ziet ze groeien bij Korein, Skar en Kwink’.  

Media

Marketing

Economisch