Mexx kiest voor MaisonPR

23-11-2020 (10:44) - Bureaus

Na een intensieve pitch kiest lifestyle brand Mexx voor MaisonPR. Het full service PR en communicatiebureau zal verantwoordelijk zijn voor de public relations én influencer samenwerkingen in Nederland. Mexx is een merk met een rijke heritage. In 1986 is het merk opgericht door Rattan Chadha waarbij hij zijn mannenmerk (Moustache) en vrouwenmerk (Emanuelle) samenvoegde. Dit huwelijk werd bezegeld met twee kusjes, en aan ME werd XX toegevoegd. Vanuit daar is het merk gegroeid tot een lifestyle brand met schoenen, ondergoed, comfortwear en accessoires.
 
Mexx heeft met Simone Rommelaars een nieuwe Head of Design aangetrokken. Hiermee heeft de kledinglijn voor vrouwen, mannen en kinderen een nieuwe feel gekregen en ligt de collectie meer dan ooit tevoren in lijn met wat het merk wilt uitstralen. Mexx biedt alledaagse mode, items die eenvoudig hun weg vinden naar ieders garderobe. Voor mensen die alles uit het leven willen halen in plaats van het perfecte plaatje na te streven. Begin volgend jaar wordt de nieuwe Spring Summer 2021 collectie ondersteund met een geïntegreerde storytelling campagne, waarbij het liefdesverhaal, inclusief dé kus, centraal staat.
 
“Mexx wil een echt verhaal vertellen en daarbij een connectie maken met haar consumenten. We zochten hiervoor een creatief boutique bureau met korte lijnen. Bij MaisonPR hadden we meteen het juiste gevoel en dat was wederzijds”, aldus Nathalie Gadeyne, Marketing / Art Director Mexx. 

Media

Marketing

Economisch