Mizuno kiest Dept als creatief bureau

27-06-2019 (14:54) - Bureaus

Mizuno gaat in zee met digitaal bureau Dept om zo hun creatieve, digitale en e-commerce strategie verder te ontwikkelen. Daarmee zet een van de grootste sportmerken uit Japan hun groeiambities en brand presence extra kracht bij. 
 
Om het merk in zijn geheel te versterken, zet Dept in op het bewerkstelligen van een digitale e-commerce strategie en geïntegreerde campagnes in de regio EMEA (Europa, Midden-Oosten, Afrika). Zo wordt het digitale bureau verantwoordelijk voor de seizoenscampagnes, foto- en videoproductie en social media. Deze multi-channel campagnes zullen zowel online als offline toegepast worden.
 
“We zijn ambitieus om ons bedrijf wereldwijd te laten groeien”, aldus Satoshi Miyamoto, Head of Marketing bij Mizuno Global is enthousiast over de samenwerking met Dept: “We kijken er enorm naar uit om samen met Dept de internationale groei van ons bedrijf nog verder uit te breiden. En met hun uitzonderlijke kennis en skills op het gebied van creativiteit, technologie en data weten we zeker dat Dept hierin onze drijvende kracht is.”
 
João Inácio, associate creative director bij Dept, zegt: “Het is een unieke mogelijkheid voor Dept om een partnerschap aan te gaan met een internationaal en gerenommeerd sportmerk als Mizuno. Door werk te leveren waarbij we gebruik maken van al onze in-house expertises kunnen we het merk ook buiten Japan een flinke boost geven en ons bovendien onderscheiden als digitale speler.”
 
 
 

Media

Marketing

Economisch