Mountain introduceert ID3 Intuitive data driven design

24-06-2019 (13:04) - Bureaus

Onderzoeksmethoden van merkidentiteiten en ontwerpconcepten van verpakkingen zijn al enige tijd hetzelfde. Creatieve concepten worden vaak relatief laat in het proces onderzocht en assets en onbewust gedrag en data gestuurde onderbouwing vormen een beperkt onderdeel van het onderzoek. Samen met onderzoeksbureau Validators heeft Mountain nagedacht over een nieuwe generatie onderzoek voor het ontwikkelingsproces van merkidentiteiten en verpakkingsontwerpconcepten in FMCG en Retail.
 
Een generatie die meer ondersteuning biedt aan het begin van de creatieve analyse en conceptvorming en die zich meer richt op de oriëntatie van de consument en de aanschaf vanaf het schap. Een generatie die meer houvast geeft bij het onbewuste gedrag en de feiten ondersteunt met een sterkere diepgaande dataset. En er natuurlijk voor zorgt dat de klant sneller en goedkoper strategieën kan bedenken.
 
Mountain en Validators bedachten een conceptueel onderzoekplatform met de naam 'ID3'. Een mix van turn-key onderzoeksmethoden die op maat gemaakt kunnen worden voor de doelen van elk project.
 

ID3 in een notendop

• Nieuwe generatie onderzoeksplatform 
• Focus op FMCG en Retail
• Toolbox voor creatieve analyse en conceptvorming aan het begin van processen
• Data gedreven vanuit het perspectief van de consument en het schap
• Methoden die ook onbewust / intuïtief gedrag meten
• Met focus op het vinden (en ontsluiten) van merk en creatieve assets
• Sneller, diepgaander en betaalbaarder
• Geïntegreerd in het ontwerpproces
• Pragmatische adviezen om klanten in staat te stellen de volgende stap te zetten
 

Media

Marketing

Economisch