N=5 breidt verder uit

11-01-2022 (10:11) - Bureaus

N=5 heeft afgelopen tijd veel nieuwe accounts mogen verwelkomen (o.a. Melkunie, Picnic, Shoeby, Stedin en KVK) en is daarom op zoek gegaan naar versterking op alle afdelingen. Dit zijn de nieuwe gezichten.

Afgelopen maand zijn Pieter Perry & Alex Herwig (resp. Sunshine & Sausages en 180) gestart als team. Zij vinden elkaar weer als team bij N=5. En sinds maandag zijn ook Tim van Aerschot (hiervoor Glasnost) en Aimée Schuurmans (hiervoor Boomerang) gestart binnen het N=Content team.
 
Thijs Bontje, Creative Partner: "Bij onze visie op merken bouwen waarbij advertising en content hand in hand gaan past een mix van conceptuele én redactionele creativiteit. Dat is precies wat Pieter, Alex, Tim en Aimée meebrengen en waarmee Anne Stokvis (CD N=content) en ik onze creatieve vloer verder gaan uitbouwen."
 
Binnen het accountteam is Joost van der Pol gestart. Joost komt van Alfred en heeft daar onder andere Freddie opgezet. Hij zal op diverse accounts gaan werken en binnen die accounts op zoek gaan naar meer synergie tussen advertising en content. Ira Spits start medio januari als Strategy Director. Ira zal met al haar merk ervaring die ze heeft opgedaan bij onder meer TBWA en Dawn invulling geven aan de marktstrategieën van de nieuwe klanten.

Media

Marketing

Economisch