Nieuw: digital agency The Fightclub

28-02-2017 (17:36) - Bureaus

Deze week gaat het nieuwe digital agency The Fightclub van start. Cofounders van het nieuwe bureau zijn Michiel Mol (onder meer Forcefield en XCOR),  Maarten Elshove (CFO) en Stefan Nuijten (CEO).


online hub
Stefan Nuijten
: 'We zien dat alle online uitdagingen nog altijd niet optimaal worden ingezet binnen onze deelnemingen. We willen in eerste instantie zorgen dat daar het beste resultaat behaald wordt en zo hebben we besloten om zelf een online hub met digitale talenten neer te zetten: ontwikkelaars, e-commerce specialisten, social media- en online marketeers.'
'The Fightclub was dus in eerste instantie opgezet om onze eigen deelnemingen nog beter te kunnen faciliteren en zelf het resultaat positief te beïnvloeden, maar nu andere ondernemers ook lucht krijgen van onze plannen, willen ze graag profiteren. Onze focus ligt op het verhogen van bedrijfsresultaten door inzet van innovatieve media, leadgeneratie en met name sales support.


data

Michiel Mol
: 'Wij willen niet het ‘zoveelste bureau’ zijn. Traffic genereren is tegenwoordig een kunstje wat veel bureaus kunnen en vaak hebben grotere bedrijven dit zelf in huis. Traffic genereert data en juist het werkbaar maken van die data is cruciaal om zo niet alleen je crossmediale campagnes te verbeteren, maar daarbij organisatiebreed data in te zetten. Denk aan het ondersteunen van callcenters, sales, marketing, customer care en het management. Maar ook toepassingen voor e-commerce binnen VR zijn onderwerpen waar we mee aan de slag willen.'


Fightclub wordt gevestigd in het monumentale fabriekspand van The Communication Company in Breda, waarvan Mol en Elshove mede aandeelhouders zijn.

 
 

Media

Marketing

Economisch