Nieuw hotelconcept QO kiest voor Lemon Scented Tea

11-04-2018 (16:53) - Bureaus

Het nieuwe hotel, dat deze week haar deuren opent in het opkomende Amstelkwartier in Amsterdam, probeert een combinatie te maken tussen luxury en circulair design. Lemon Scented Tea wordt verantwoordelijk voor de positionering, brand awareness campagne en het ontwikkelen van een internationale social media strategie. 


Lemon Scented Tea was al eerder verantwoordelijk voor de wervingscampagne voor nieuw personeel, naar tevredenheid van QO Amsterdam, blijkt. 


Gijsbregt Vijn
, Managing Director Lemon Scented Tea: “Doel is om QO Amsterdam bekend te krijgen onder internationale leisure travelers. Online travel agencies zijn nu een heel belangrijk kanaal voor QO. Door QO Amsterdam neer te zetten als the place to be willen we dat mensen die een trip naar Amsterdam overwegen ook rechtstreeks bij QO gaan boeken. Een slimme inzet van PR, influencers en social is daarbij heel belangrijk.’’ 


Marlon Roosblad
, Marketing Manager QO: “Lemon Scented Tea begreep meteen dat we veel meer willen zijn dan alleen een hotel. Hoe leuk reizen ook is, het kan veel energie verslinden. Alles bij QO Amsterdam is er daarom op gericht dat gasten met meer energie vertrekken dan waarmee ze aankomen. De campagne die we samen met Lemon Scented Tea gaan ontwikkelen moet dat gevoel gaan overbrengen.”

 

meer dan een hotel

In het hotel zijn ook restaurant Persijn en rooftopbar Juniper & Kin gevestigd. Naast het hotel gaat Lemon Scented Tea ook Embody, een nieuw wellbeing concept met een studio in het gebouw, lanceren.


Media

Marketing

Economisch