Nieuw strategisch communicatiebureau The Cycle: voor de wereld en voor businesses

29-09-2021 (09:30) - Bureaus

Voor steeds meer Nederlandse bedrijven is duurzaam ondernemen prioriteit. Toch hebben veel organisaties moeite om die investering om te zetten in waarde voor hun merk. Nieuw strategisch communicatiebureau The Cycle laat zien dat communicatie een belangrijke rol speelt bij het versnellen van de transitie naar een duurzamere bedrijfsvoering en naar een betere wereld.
 
Mede-oprichter Jurre Zwinkels: ‘Voor veel bedrijven is het lastig om een stap naar een duurzame bedrijfsvoering te zetten en hierover te communiceren. Want dat betekent dat je naast je succesverhalen, ook een onderbouwd antwoord moet hebben op wat nog te verbeteren valt. Met The Cycle begeleiden we bedrijven bij dit proces en bouwen op hun bestaande merkwaarden een nieuw strategisch communicatie-fundament waarin duurzaamheid zichtbaar is en geborgd wordt.’
 

Story Proofing

Centraal in de aanpak van The Cycle staat ‘Story Proofing‘: een eigen methode waarbij bewijslast voorop staat. Alleen door de juiste onderbouwing kun je klanten, leveranciers en stakeholders met vertrouwen en overtuiging vertellen hoe jij investeert in een betere wereld.
 

The Cycle by Misteli Creative Agency

Jurre Zwinkels, Veronique Misteli en Geert Boon zijn de oprichters van The Cycle. Als onderdeel van Misteli creative agency heeft The Cycle communicatiestrategie en story proofing als belangrijkste proposities. Eerste klant van The Cycle is EV-startup Green Caravan.
Het Amsterdamse Misteli creative agency werkt als full-service communicatiebureau al meer dan 27 jaar voor bedrijven, overheden en publiek-private initiatieven. In 2018 zijn zij beloond met het Certificaat B Corp. 
 
V.l.n.r. Founders van The Cycle; Veronique Misteli, Geert Boon en Jurre Zwinkels

 


Media

Marketing

Economisch