Noord Nederlands Toneel + Club Guy & Roni kiest voor Pink Marketing

29-03-2021 (11:18) - Bureaus

Na een bureauoriëntatie heeft NITE gekozen voor Pink Marketing. NITE legt de komende jaren meer focus op digitaal en werd o.a. al genomineerd voor de Dutch Marketing Awards, categorie Transformer of the year.
 
Bo van Bommel Marketing Head of Marketing: “Wij zochten naar een partij die ons kon helpen ons bereik en daarmee uiteindelijk ook de conversie echt flink te vergroten. We waren ervan overtuigd dat als we onze sterke content en fijnmazige, persoonlijke fan based marketing zouden kunnen combineren met expertise en ervaring op het gebied van effectieve distributie - de juiste content, op het juiste moment, aan de juiste personen - en effectieve content we echt goede resultaten zouden kunnen boeken. En dat is al na een paar maanden gebleken. Door de zorgvuldige samenwerking, door steeds te leren van wat we real time terugzien in de resultaten boeken we al in korte tijd mooie resultaten. En dat zien we terug in de kaartverkoop”
 
Boudewijn de Jong Pink Marketing: "Het vraagstuk van NITE past perfect bij Pink Marketing. NITE heeft naast een enorme groeiambitie ook de wens om de slag naar digitaal te maken, waarbij de focus ook op jongere doelgroepen ligt. Door de komende jaren data, media en creatie te combineren gaan we gezamenlijk werken aan die groeidoelstellingen. De eerste resultaten zijn in ieder geval al veelbelovend!"
 
"Met NITE gaan we over grenzen wat publiek in de culturele sector gewend is. Met de interdisciplinaire inhoud, het merk en als digitale voorloper met ons NITE Hotel. Daar past een hele brede doelgroep bij. De inhoud en innovatie is er, met een goed geplande aanwezigheid in de online media kunnen we er voor zorgen dat we zo veel mogelijk mensen bij die nieuwe community van cultuurliefhebbers kunnen betrekken", zegt Martijn Halie, Brand Designer / Digital experience designer NITE / NITE Hotell.'

 


Media

Marketing

Economisch