Noshirt kiest voor UM

03-05-2021 (11:54) - Bureaus

UM heeft het media-account van Noshirt gewonnen. Na een korte bureauoriëntatie heeft Noshirt besloten om haar media-activiteiten bij UM onder te brengen. De samenwerking omvat de mediastrategie, -planning en -inkoop in Nederland.


Jan Willem Onderwater, Oprichter van Noshirt: “UM is de partner die ons gaat helpen om onze korte termijn performance verder te vergroten en onze lange termijn merkambities invulling te geven. Welke strategie en middelen kunnen we kiezen? Hoe kunnen we gaan samenwerken met marketplaces? En hoe kunnen we nog meer effect uit onze budgetten halen? UM helpt ons daar, met data gedreven inzichten, de juiste antwoorden op te vinden. En zeker zo belangrijk: vanaf de eerste kennismaking was er een goede klik met het team. De mentaliteit en visie van UM sluiten goed bij ons aan. Samen gaan we verder komen, daar heb ik alle vertrouwen in.”

Carolien van ‘t Hek, CEO UM Nederland over de nieuwe samenwerking: “Wij zijn super blij en trots dat Noshirt voor ons heeft gekozen. Noshirt waardeert onze mentaliteit, onze kennis en geïntegreerde propositie. Dit gaat over duurzame groei voor het merk in combinatie met een geweldige persoonlijke klik. Wij kijken ernaar uit om samen met het team van Noshirt een futureproof aanpak te ontwikkelen, gericht op mannen én op vrouwen. ”
 


Media

Marketing

Economisch