Ogilvy & Mather reorganiseert tot Ogilvy met vijf expertises

06-06-2018 (18:59) - Bureaus

Precies 70 jaar geleden richtte David Ogilvy het bureau op dat later Ogilvy & Mather zou worden. Zonder enige klant en met twee personen in dienst, bouwde hij het bedrijf uit tot één van de grootste advertising netwerken ter wereld. "Vandaag presenteren wij het nieuwste hoofdstuk", aldus CEO Edgar Molenaars.

 
De afgelopen 24 maanden heeft een uitgebreide reorganisatie en re-branding van het Ogilvy netwerk (tot vandaag Ogilvy & Mather) plaats gevonden. Op 6 juni is een geïntegreerde organisatie die opereert onder één naam gepresenteerd, met een gezamenlijk besturingssysteem (Ogilvy OS) en gefocust op strategic brand building en selling. Tegelijkertijd zijn vijf domeinexpertises geformuleerd: Brand Strategy, Advertising, Customer Engagement & Commerce, Earned Influence and PR, Digital Transformation and Consulting.
 

Amsterdam Board

De board van Ogilvy Amsterdam bestaat uit Heleen Heijt als CFO, Daan Remarque als CSO, Peter van Rij en Martijn van Marle als CCO’s en Edgar Molenaars als CEO.

Media

Marketing

Economisch