One Shoe wint Digital Impact Award

23-10-2019 (11:30) - Bureaus

Creatief en digitaal bureau One Shoe heeft een Digital Impact Award in ontvangst mogen nemen. Voor Studiekeuze123.nl mag zij het groene beeldje toevoegen aan de trofeeënkast. De LeadingCourses mobile app ontving een eervolle vermelding.
 
De Digital Impact Awards, afkomstig uit de UK, zijn de awards voor het meest impactvolle digitale werk uit Europa: “The Digital Impact Awards is Europe’s leading awards programme celebrating creativity, innovation and strategic thought in digital stakeholder communications.”
 

Goud voor Studiekeuze123

In de categorie ‘Best use of digital from the education sector' heeft het Utrechtse bureau met Studiekeuze123.nl een gouden award in de wacht gesleept. Studiekeuze123.nl is dé studiekeuze website van Nederland en een initiatief van het ministerie van OCW in samenwerking met studenten en de hoger onderwijsinstellingen. Studiekeuze123 en One Shoe werken sinds 2016 samen aan de herontwikkeling en continue optimalisatie van het platform. Andere kanshebbers in deze categorie waren Newcastle University,
 

Eervolle vermelding 

De iOS en Android app die One Shoe ontwikkelde voor Europa's grootste golfbaanvergelijker LeadingCourses is in de categorie ‘Best use of digital from the travel, leisure and tourism sector’ kreeg een eervolle vermelding en is als 'Highly commended' bestempeld. Met de LeadingCourses app kunnen golfers wereldwijd de beste, mooiste en meest uitdagende golfbanen kunnen vinden. En met een aanbod van meer dan 25.000 golfbanen in 139 landen, is er voor iedere liefhebber van golf wat wils. LeadingCourses concurreerde in deze categorie met American Airlines, Brand USA, England’s Historic Cities, en de website voor de English Football Association. 

Media

Marketing

Economisch