Only for Men laat oog vallen op Abovo Media

06-03-2018 (08:49) - Bureaus

Only for Men gaat met Abovo Media de groeiambities verder uitbouwen door in te zetten op een landelijke campagne op TV, radio en online. Abovo Media gaat daarvoor de mediastrategie doen in de breedste zin van het woord.


Rens Drost, Marketing Manager Only for Men: “We hebben gekozen voor Abovo Media vanwege hun kennis en discipline. Ze hebben ook een no-nonsense en flexibele houding die goed bij ons past" 


Arjan Groot, Client Service Director bij Abovo: “Wij zijn er trots op dat wij Only for Men gaan ondersteunen bij hun groeiambities. De media inzet start op TV en wordt ondersteund met radio en een gerichte online campagne. Deze mix vormt een mooie start van de samenwerking.”
 

fashion en communicatie


Only for Men verkoopt mannenmode, zowel online met twee webshops, als in vijftien winkels door het hele land. Zakelijke en casual kleding, en ook schoenen en accessoires. Abovo Media is een fullservice partner voor haar klanten op het gebied van marketingcommunicatie.


 

 


Media

Marketing

Economisch