Opel 'Less Normal Experience' lanceert nieuwe Mokka

06-04-2021 (13:41) - Bureaus

De internationale lanceringscampagne van de Opel Mokka wordt geintroduceerd onder de noemer 'Less normal. More Mokka.' Voor het eerst in de geschiedenis organiseert een autofabrikant een virtueel dance-event, met internationale dj's van het beroemde houselabel Defected Records; de 'Less Normal Experience'.
 
Op de tunes van Purple Disco Machine, Folamour, Ferreck Dawn, Gorgon City, Melvo Baptiste en Sam Divine kunnen miljoenen kijkers van over de hele wereld van hun eigen (woon)kamer een heuse club maken. Het unieke dance-event is voor iedereen toegankelijk en wordt vanaf 19:00 gestreamd via de Opel-website, YouTube en andere kanalen zoals Facebook en Twitch.
 
Defected Records
Opel haalde het houselabel Defected Records al eerder binnen voor de tv-commercial van de nieuwe Mokka, waarvoor het label het wereldberoemde nummer 'Feeling Good' van de iconische Nina Simone opnieuw interpreteerde en er een uptempo Opel Mokka-remix van maakte. De clubremix van Humanity feat. Alina Lorfeo is een feelgood nummer en staat, net als de Mokka, letterlijk voor een nieuw begin.
 

Media

Marketing

Economisch