Ovide Agency winnaar 2e poll SAN New Kids on the Block

22-02-2021 (09:30) - Bureaus

Na een week stemmen en opnieuw een spannende eindspurt is Ovide Agency winnaar van de tweede poll in de race voor het SAN New Kids on the Block 2020 Accent. Als winnaar van deze poll is het bureau verzekerd van een plaats op de Longlist van dit jaar. Daarnaast hebben ook Conversationals (dat Ovide afgelopen week lang voor was), Blooming Stories, Studio Studio en The Robins zich in de tweede ronde verzekerd van een positie op de Longlist.
 
De eerste poll werd twee weken gelden gewonnen door qontent matters. Ook Digital Growth Agency, Brandvuur, Doop en Tom Orrow hebben in de eerste ronde een positie op de Longlist veroverd.
 
Later vanmorgen gaat de 3e en laatse poll live en kun je tot en met 26  februari stemmen op je favoriete bureau in deze reeks. Ook volgt deze week het tweede whatsapp interview met Ovide Agency, de winnaar van de tweede poll.
 

Criteria Considerationlist

De bureaus van de Considerationlist 2020 die nu strijden om een plek op de Longlist, voldoen aan de volgende criteria:

Maximaal 3 jaar oud (volgens inschrijving KvK)
'Here to stay' in de zin van innovatief/vernieuwend;
Werk dat ertoe doet en klanten die ertoe doen.
 

3 enquetes

Gedurende drie weken vinden de enquetes in drie clusters plaats op fonkonline. Bureaus worden niet in alfabetische volgorde, maar ad random in één van de drie clusters opgenomen. De 15 bureaus die de meeste stemmen in hun poll hebben weten te vergaren, gaan door naar de Longlist voor een SAN Accent. De derde  enquete die later vandaag live gaat, loopt van 15 februari tot en met 26 februari.
 

Whatsapp interviews

Sinds vorige week verschijnen Whatsapp interviews met bureaudirecteuren van de bureaus die de meeste stemmen in de verschillende polls hebben vergaard. Lees hier het eerste whatsapp interview met Kiki Maaskant van qontent matters.
 
Op 17 februari hebben de bureaus van de Considerationlist zich in FONK magazine hun visie gedeeld. Heb je geen abonnement? Meld je dan nù aan en maak de eerste drie maanden gratis kennis met de digitale editie van FONK magazine,

 

 


Media

Marketing

Economisch